Winterhuwelijk van Ina & Michiel

Ina en Michiel trouwden op een winterse dag waarop het weer niet altijd even hard meewerkte. Dat zorgde misschien even voor stress, maar achteraf ook voor sfeer. Voor gezelligheid. Voor foto’s die anders niet gemaakt waren.

Gelukkig had Ina fijne partners rond zich die haar wensen omtoverden tot een prachtige huwelijksdag. De dag begon bij haar ouderlijke huis, waar Ina en Michiel hun geloften intiem aan elkaar vertelden. Omdat er enkel een wettelijk huwelijk voorzien was, kozen ze ervoor om dat moment apart te beleven. Later op de avond werd dit op film getoond aan alle gasten.

Na het wettelijk huwelijk in Meulebeke trokken we naar Kasteel van Ingelmunster voor de koppelfoto’s. Een fijne tip voor koppels die trouwen in de winter of bij wisselvallig weer: een mooi backupplan geeft zoveel rust.

Daarna vierden ze verder in Domein Vossenberg, met receptie, diner, avondfeest. Een warme winterdag, ondanks de regen.

Ina & Michiel

WAUW WAUW WAUW WAUW Alles is echt af. De foto’s in de serre zijn mega mooi met dat groen en dat glas In het kasteel ook echt top !!! En dan deze buiten met de zonsondergang!!! Echt wauw wauw wauw Zelf de regen op de auto is mega mooi !! Dikke dikke dikke merci voor alles! En dan deze van Giselle in de spiegel… niet normaal schoon !

LIEVE WOORDEN

Leveranciers

  • Fotografie, drukwerk & photobooth Annelies Gailliaert
  • Videografie gilliproductions.be
  • Bloemen Rani Flowers & Soul
  • DJ D-Lux
  • Locatie Domein Vossenberg

Kennismaken?

Heb je na het bekijken van mijn foto’s het gevoel dat mijn stijl perfect bij jou past? Fantastisch! De mooiste beelden ontstaan wanneer er een klik is.

Vertel me over jullie plannen, dan bekijken we samen hoe we die in beeld kunnen brengen. Ik kijk ernaar uit om iets moois voor jullie vast te leggen!