Lisette, thuis in alle rust
Bij sommige gezinnen mag ik blijven terugkomen. En dat is zo fijn, omdat het meteen vertrouwd voelt.
Emilie en Jeroen leerde ik al kennen via hun huwelijk in 2017. Daarna mocht ik ook de communie van hun oudste fotograferen, en professioneel kruisen onze wegen elkaar ook regelmatig. Extra bijzonder dus om nu bij hen thuis langs te mogen gaan voor de newbornsessie van kleine Lisette.
Sinds kort doe ik opnieuw newbornsessies aan huis, maar met een iets andere insteek dan vroeger. Minder “we moeten alles perfect krijgen”, meer meegaan in het ritme van het gezin. En eerlijk? Het bevalt me enorm.
De rust van hun eigen omgeving, even voeden tussendoor, een knuffel in de zetel, kleine details die later zoveel gaan betekenen… thuis krijgt zo’n sessie vanzelf een heel zachte sfeer.
Ik blijf zeker ook newborns in mijn studio fotograferen, want ook daar kan ik een rustige, warme setting creëren. Maar zo’n sessie aan huis voelt net iets echter. Gewoon samen zijn, zonder te veel gedoe.
Fotoshoot boeken?
Voelt het alsof mijn stijl perfect past bij wat jij in gedachten hebt? Geweldig!
De mooiste foto’s ontstaan wanneer er vertrouwen is en iedereen zich op z’n gemak voelt.
Vertel me wie ik voor mijn lens mag ontmoeten — jullie pasgeboren baby, spelende kindjes of jullie gezin in zijn puurste vorm. Ik kijk ernaar uit om ook voor jullie iets waardevols vast te leggen.